Blog BusinessWeb

Blog BusinessWeb

Inbound marketing co to takiego?nTłumacząc wprost byłby to marketing przychodzący, przyjmujący. Tutaj można pokusić się o analogię do pojęcia inbound calls stosowanego od wielu już lat w telefonicznych biurach obsługi klientów (call center, czy raczej contact center), czyli przyjmowania połączeń przychodzących. Ich przeciwieństwem są otbound calls, to jest telemarketingowe akcje wychodzące. nnPytaj, badaj, potem działaj.nI tak właśnie możemy tłumaczyć podejście inbound w marketingu- reagowania na zapytania, potrzeby klienta w momencie ich zgłoszenia, wyrażenia poprzez złożenie zapytania, czy odwiedzin naszego adresu internetowego.nDowiedz się jak wdrożyć z sukcesem tę strategię marketingową dzięki Blog HubSpot Diamond Partner.

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Szczegóły strony https://blog.businessweb.pl:

Odwiedziny robotów:

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii: