Bazy danych - TargetMarketing.pl

Bazy danych - TargetMarketing.pl

W sklepie Target Marketing klienci będą mogli dokonać zakupu przede wszystkim baz danych firm. Dostępne są one w dwóch wersjach – niemodyfikowalnej i niedzielnej pudełkowej, a także w wersji statycznej, w której klienci mają wpływ na to, jakie informacje mają się znaleźć w bazie. Ponadto firma sprzedaje bazy również na potrzeby call center, czy też dedykowanych infolinii, klienci zainteresowani przeprowadzaniem badań CATI również mogą skorzystać z kupna danej bazy danych.

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Szczegóły strony sklep.targetmarketing.pl:

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 69 Odwiedziny googlebot 19

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • HintMine - szkolenia Microsoft Access

    HintMine - szkolenia Microsoft Access »

    Kursy w formie otwartej organizujemy większości miast Polski min w Łodzi, Gdańsku, Tarnowie, Tychach, Częstochowie, Legnicy oraz w... więcej »

  • Cognity Kurs Access

    Cognity Kurs Access »

    Oferta szkoleń Office jest bardzo szeroka – możemy wybrać się na szkolenie MS Excel na różnych poziomach zaawansowania, szkolenie ... więcej »

  • Crm

    Crm »

    Jeżeli pragniesz wdrożyć system CRM do swojej firmy to doskonałym partnerem będzie firma ChromeCRM, która od ponad 20 lat realizuj... więcej »

  • Itelligence Polska

    Itelligence Polska »

    Firma itelligence zajmuje się wdrożeniami rozwiązań SAP. Projekty SAP zawierają nie tylko analizy organizacji klienckiej, lecz rów... więcej »

  • Allefree.pl

    Allefree.pl »

    Nie chcesz więcej marnować czasu i pieniędzy na wyszukiwanie zdjęć do swoich aukcji na Allegro lub eBayu? To miejsce, w którym w 1... więcej »

  • Katalogi firm

    Katalogi firm »

    Infobrokering, czyli inaczej oferta zakupu baz danych i stale rozwijająca się gałąź marketingu w naszym kraju. Jednym z pionierów ... więcej »

  • Datarino - Big Data

    Datarino - Big Data »

    Firma Datarino specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi służących do gromadzenia, integrowania, optymalizacji i anali... więcej »